نظرات/سوالات شما |
فرستنده:می نوش جلالی
عنوان :1044
متن پیام:سلام وقتتون بخیر لباسهایی که در استوری یا پیج است در سایت عکسی نداره و آنهایی که موجودیش تمام شده دوباره شارژ یا سفارش قبول میکنید ؟
من هر کاری کردم نتوانستم با شما تماس بگیرم.
پاسخ:سلام ، بعضي از كارها كه تعداد يكي ٢ تا هست ، فقط استوري ميشه ، بقيه كارها در سايت قرار داده ميشه ، البته چند وقت به خاطر ارتقا تاخير هست ، كارهاي ناموجود هم اگر موجود بشه سريع در سايت گذاشته ميشه
|
فرستنده:می نوش جلالی
عنوان :1043
متن پیام:سلام وقتتون بخیر لباسهایی که در استوری یا پیج است در سایت عکسی نداره و آنهایی که موجودیش تمام شده دوباره شارژ یا سفارش قبول میکنید ؟
من هر کاری کردم نتوانستم با شما تماس بگیرم.
پاسخ:
|
فرستنده:فايزه روشن
عنوان :1042
متن پیام:با سلام و احترام
خدمت شما اينكه من به پيراهن از شما خريد كردم كه تنخورش مناسب من نيست امكانش هست كه مرجوع كنم
پاسخ:سلام تا ٢٤ ساعت امكان تعويض هست جهت بررسي شرايط تعويض ، دايركت zadook.style2 پيام بدين لطفا در اينستاگرام
|
فرستنده:مونا كريمي بخش
عنوان :1041
متن پیام:سلام وقت بخير خسته نباشيد جسارتا مدل برفي موجود ميشه براتون منتظر باشم ؟
پاسخ:سلام. نه عزيزم
|
فرستنده:بهناز یوسفی
عنوان :1040
متن پیام:دیروز با پیک سفارش گذاشتم . اینجا محل کارم هست . پیک ساعت 8 شب تماس گرفت و بهشون گفتم فردا تا ساعت 12 هستم . از صبح 4 بار تماس گرفتم و بهشون پیام دادم که لباس را لازم دارم .
نه پاسخ داند و نه ارسال کردند .
ناراضی و عصبانی هستم از مجموعه شما . من پیک رو انتخاب کردم که زود به دستم برسه .
روی تلگرام پیام گذاشتم پاسخ داده نشد .
شماره روی سایت خاموشه .
و پیک هم پاسخ نمیده !!
واقعا این سرویس دهی افتضاحه .
لطفا رسیدگی بفرمایید .
پاسخ:سلام و عرض ادب ، عذرخواهي صميمانه ما رو پذيرا باشيد ، در حال انبارگرداني موقت بوديم ، يك مقدار به علت فشار كاري ١-٢ روز رسيدگي به درخواستها با مشگل مواجه شد ، اميدوارم شاد و سلامت باشيد و ممنون از نظر صادقانه و انتقاد بجاي شما
|
فرستنده:رکسانا فلاحی
عنوان :1037
متن پیام:سلام روزتون بخیر، آیا امکان ارسال خرید با پیک وجود دارد؟اگر بله لطفا بفرمایید تا ظهر امروز امکانش هست به دستم برسه؟
پاسخ:سلام، در صورت سوال عجله اي با تلفن تماس بگيريد ، تهران ارسال با پيك داريم ، در همان روز هم در صورتي كه تا قبل ١١ صبح ثبت كنين ، و اينكه تلفني جهت اطمينان عجله بودن يادآوري فرماييد.
|
فرستنده:فائزه شمس
عنوان :1036
متن پیام:سلام وقت بخیر
من 11ام سفارش داده بودم دوتا شومیز
ولی نیومده هنوز
پاسخ:سلام
١٨ ام ارسال شده
|
فرستنده:عرفان قرنفلی
عنوان :1035
متن پیام:سلام وقتتون بخیر من 8 ام سفارش دادم میخواستم ببینم مرسوله برام ارسال شده یا نه؟
کد پیگیریش رو برام ارسال کنید
شماره فاکتور : 1257
تاریخ فاکتور : 1401/12/08-21:47:41
پاسخ:
|
فرستنده:غزال افسریان
عنوان :1034
متن پیام:سلام وقتتون بخیر جمعه ۱۲ اسفند سفارشم و ثبت کردم ودرخواست ارسال با تیپاکس داشتم.میخواستم ببینم کی ارسال میشه چون عجله دارم.
پاسخ:سلام وقت بخير ، معمولا نهايتا يكي دو روزه تحويل تيپاكس ميشه.
|
فرستنده:ندا خلیلی
عنوان :1033
متن پیام:با سسلام و عرض ادب و احترام
روز برفی تون بخیر
من دو سال پیش کاپشن دو منظوره سورمه ای ازتون خریدم واقعااااا عااااالی بی نظیر الان اومدم سفارش بدم دیدم ناموجوده ایا امکان سفارش محدد فراهم هست؟
ممنون می شم راهنماییم کنید ممنونم
پاسخ:سلام و عرض ادب ، يك پارت ديگه شارژ ميشه ولي احتمالا همش فروش رفته باشه ، لطف كنين در اينستاگرام zadook.style يا واتساپ ٠٩١٩٨٠٤٤٧٦٢ ثبت سفارش كنين ، اگر اضافه بياد شما در الويت قرار بگيريد.
|
فرستنده:شهلا طاهری
عنوان :1030
متن پیام:نام کاربری سهوا" شهاب طاهری ثبت شده و متاسفانه زمان ویرایشه اطلاعات پنل کاربری اصلا باکس ثبت فعال نمیشه برای ذخیره ویرایش
پاسخ:سلام ، نام شما شهلا طاهري ثبت شده.
|
فرستنده:فاطمە ذلک
عنوان :1029
متن پیام:شنبە از طریق سایت ثبت سفارش کردم و بخاطر اینکە زوتر برسە دستم تیپاکس رو انتخاب کردم ولی هنوز پیامک تحویل تیپاکس برام نیومدە
پاسخ:سلام ، خريدتون ارسال شده ، بايد پيامك براتون اومده باشه ، البته بعضي زمانها پيامك هاي تيپاكس نمياد ، در هر صورت خريدتون ارسال شده مباركتون باشه.
|